dilluns, 27 d’octubre del 2014

Jornada esportiva: Activa't per la salut mental

L'altre dia el passat dimecres vam estar uns quants usuaris d’AREP a Cerdanyola en una jornada esportiva en que  alguns usuaris van jugar a ping  pong, d'altres, com jo i l'Alan, a futbol i el nostre educador Òscar també va jugar a futbol de porter. L’equip de l'Óscar va quedar tercer i l'Alan va marcar 4 gols amb el seu equip. Un d'ells,  un golàs de vaselina. El ping pong, per part del nostre centre de dia, també va anar bastant bé ja que Manuel Miguel va arribar a semifinals i quant les jornades esportives arribaven al final, hi va haver un partir d'exhibició del Barça de veterans contra gent  d’un equip de gent barrejada d'altres centres. En el que va guanyar el Barça de veterans set a  dos. A continuació va ser l'entrega de diplomes i medalles i seguidament el pica pica. En Acabar aquest pica jo vaig estar amb els companys al “xiringuito” mentres els nostres educadors es van posar a dinar ja que molts de nosaltres ja havíem dinat, i vam aprofitar per xerrar una miqueta abans de marxar cap a Barcelona. Vam agafar el tren i jo cansat ja vaig anar des de Sagrera caminant fins a casa meva en aquesta bona experiència.

Fins una altra.


Saluda Santi Izquierdo

Per veure les fotos de la jornada clica aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada