dilluns, 27 d’octubre del 2014

Partit de lliga centre de dia Manresa - AREP

El passat dijous 23/10/2014  va haver partir d'AREP contra Manresa. Un partit en que nosaltres vam jugar molt bé, però que vam acabar perdent per  10 a 4 amb un gol meu, 2 de l’Alan i un altre de Magín. Sorprenentment em van escollir a mi el jugador més esportiu del meu equip i dic això perquè jo no m’ho esperava, però reconec que en aquest partit jo em vaig esforçar molt, igual que els meus companys d'equip.
Encara que vam perdre,  tant el nostre educador com nosaltres, ens vam quedar amb bon gust de boca ja que vam jugar un partit, amb un futbol molt vistós i, encara que no ho sembli els hi vam plantar cara gairebé tot el partit. El cansament però,va arribar cap al final de la segona part i això va poder amb nosaltres perquè ens van ficar 4 gols en poc temps.
Ara ja pensem en el pròxim partit contra Terrassa.  Hem d'enfocar el partit per jugar igual de bé encara que perdem,  guanyem o empatem.

Bona tarda us saluda.


Santi Izquierdo


Per veure les fotos del partit clica aquí

1 comentari:

  1. Bon partit el primer de la lliga pels jugadors del centre de dia. Disputat fins ben entrada la segona part (5 a 4 minuts 32), llastima que estiguem sense porter i que només siguin vuit jugadors. Esperem que vingui moltes més gent per compartir l'activitat.

    ResponElimina